ABS-LSK-24-LSK-ABS-Dongle-Yamaha-Tenere-700-Euro5-TFT-Farbdisplay-1_600x600ABS-LSK-24-LSK-ABS-Dongle-Yamaha-Tenere-700-Euro5-TFT-Farbdisplay-1_600x600

LSK ABS Off-road dongle voor Yamaha Tenere 700

Artikelnummer: N/B

Een plug-and-play dongle die het geheugen toevoegt voor ABS-instellingen en volledige controle mogelijk maakt over ABS en achter-ABS via de standaard “ABS”-knop. Alles gebeurt op een “schone” manier via gegevenscommunicatie met de ABS-eenheid. Zonder draden te knippen, zonder enige fouten. Alsof het vanuit de fabriek zo is.

Vanaf 156,09

Beschrijving

Een plug-and-play ABS off-road dongle die het geheugen toevoegt voor ABS-instellingen en volledige controle mogelijk maakt over ABS en achter-ABS via de standaard “ABS”-knop. Alles gebeurt op een “schone” manier via gegevenscommunicatie met de ABS-eenheid. Zonder draden te knippen, zonder enige fouten. Alsof het vanuit de fabriek zo is.

Tenere 700 (Huidige modellen met kleuren TFT-dashboard)

Compatibiliteit van de ABS off-road dongle
Tenere 700 2023 (EU-modellen).
Tenere 700 2024+ (EU- en US-modellen).
Tenere 700 World Raid 2022+ (EU- en US-modellen).
En alle andere T7-modellen met kleuren TFT-scherm.

Hoe het werkt
De dongle past het gedrag van de ABS-instellingen aan zoals je zou verwachten van de fabrikant. Het breidt de functionaliteit van de ABS-knop uit en voegt het ABS-geheugen toe.

Het breidt de functionaliteit van de ABS-knop uit.
Het voegt het geheugen voor ABS-instellingen toe.

Het volgende gedrag zou als volgt zijn:

  • Een korte druk op de standaard “ABS”-knop schakelt tussen achter-ABS UIT en ABS AAN.
  • Een lange druk (ongeveer 1 seconde) op de standaard “ABS”-knop schakelt ABS volledig UIT (voor- en achter-ABS).
  • ABS-instellingen worden bewaard in het geheugen, zelfs nadat de motorfiets is uitgeschakeld en weer ingeschakeld.

Opmerking: Het wijzigen van de ABS-instellingen kan nog steeds alleen worden gedaan wanneer de motor niet in beweging is – dit is helaas vastgelegd in de ECU

Waarom heb je het nodig

Het elimineert volledig het tijdrovende instellen van ABS tijdens het rijden off-road of elders. Het stelt je in staat om terug te keren naar de basis van het motorrijden, zelfs met een moderne motorfiets. Ga gewoon zitten en geniet van de rit. Installatie Plug-and-play installatie. Sluit het eenvoudig aan op de diagnosepoort en bevestig het aan de lege houder naast de batterij. Een splitter voor de originele Bluetooth-module die daar vanuit de fabriek is aangesloten, is inbegrepen als onderdeel van de Dongle.

Tenere 700 (EURO5, monochroom LCD-dashboard, modellen met rode 6-pins diagnostische stekker)

Compatibiliteit

Tenere 700 2021-2022 (EU- en US-modellen). Tenere 700 2023 (US-modellen). … en alle andere modellen met rode zes-pins diagnostische connector en monochroom LCD-scherm.

Hoe het werkt:

De Dongle past het gedrag van de ABS-instellingen aan zoals je zou verwachten van de fabrikant.

Het breidt de functionaliteit van de ABS-knop uit. Het voegt de mogelijkheid toe om de achter-ABS afzonderlijk te regelen. Het voegt het geheugen voor ABS-instellingen toe.

Het nieuwe gedrag zal als volgt zijn:

  • Een korte druk op de standaard “ABS”-knop schakelt tussen achter-ABS UIT en ABS AAN.
  • Een lange druk op de standaard “ABS”-knop schakelt ABS volledig UIT (voor- en achter-ABS) – zoals op de standaard motor.
  • ABS-instellingen worden bewaard in het geheugen, zelfs nadat de motorfiets is uitgeschakeld en weer ingeschakeld.

Opmerking: Het wijzigen van de instellingen van de achter-ABS kan zelfs worden gedaan wanneer de motorfiets in beweging is! Wijzigingen aan het volledige ABS-systeem (voor + achter) kunnen alleen worden uitgevoerd wanneer de motorfiets stilstaat – dit is helaas vastgelegd in de ECU.

Tenere 700 (EURO4, monochroom LCD-dashboard, modellen met witte 4-pins diagnostische stekker)

Compatibiliteit

Tenere 700 2019-2020 (EU- en US-modellen). … en alle andere modellen met witte vier-pins diagnostische connector en monochroom LCD-scherm.

Hoe het werkt

De Dongle past het gedrag van de ABS-instellingen aan zoals je zou verwachten van de fabrikant.

Het breidt de functionaliteit van de ABS-knop uit. Het voegt de mogelijkheid toe om de achter-ABS afzonderlijk te regelen. Het voegt het geheugen voor ABS-instellingen toe.

Het nieuwe gedrag zal als volgt zijn:

  • Een korte druk op de standaard “ABS”-knop schakelt tussen achter-ABS UIT en ABS AAN.
  • Een lange druk op de standaard “ABS”-knop schakelt ABS volledig UIT (voor- en achter-ABS) – zoals op de standaard motor.
  • ABS-instellingen worden bewaard in het geheugen, zelfs nadat de motorfiets is uitgeschakeld en weer ingeschakeld.Opmerking: Wijzigingen aan de instellingen van de achter-ABS kunnen zelfs worden uitgevoerd terwijl de motorfiets in beweging is! Wijzigingen aan het volledige ABS-systeem (voor + achter) kunnen alleen worden uitgevoerd wanneer de motorfiets stilstaat – dit is helaas vastgelegd in de ECU.

Handleidingen

Video

Op zoek naar
jouw motor?